На автосалоні в Чикаго представлено новий KIA K5 специфікації для північноамериканського ринку. Поряд із переробленою передньою та задньою частиною, седан отримав нові технології, більше стандартних функцій та новий базовий двигун.
Зовнішність «американського» KIA K5 переробили у тій самій стилістиці, що версію для південнокорейського ринку, представлену у жовтні минулого року. Оновлена передня частина кузова привертає увагу новими денними зигзагоподібними ходовими вогнями янтарного кольору. Також у нього нові фари та задні ліхтарі, врізані у бампер. Кожна комплектація одержала свій комплект нових колісних дисків. У базовій LXS вони діаметром 16 дюймів. EX та GT-Line стандартно укомплектовані унікальними 18,0-дюймовими. Топова версія GT отримала 19,0-дюймові диски із зеленими гальмівними супортами у колір декоративного рядка на сидіннях. У комплекті з ними йдуть шини Pirelli P-Zero 245/40R-19.
Інтер'єр седану перероблений для більшого комфорту. За доплату на передній панелі встановлять вигнутий дисплей. Під ним - опціональна 12,0-дюймова цифрова панель приладів та новий стандартний 12,3-дюймовий центральний сенсорний екран. Стандартною для всіх версій седана стала підтримка Apple CarPlay, Android Auto та оновлень «по повітрю». Елементи керування системою обігріву, вентиляції та кондиціювання повітря винесено на екран, поділений на дві частини. Менша частина відповідає за налаштування кондиціонера та звук мультимедійної системи. При чому вони регулюються за допомогою одного диска. Ще одна новація - повністю перероблена центральна консоль зі збільшеними підсклянниками, бездротовою зарядкою та двома портами UCB-C.
З моторної лінійки седана зник 1,6-літровий чотирициліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 180 к.с. Його місце у всіх комплектаціях, окрім GT, зайняв 2,5-літровий чотирициліндровий двигун віддачею 191 к.с. та 254 Нм крутного моменту, що на 19 Нм менше, ніж у попередника. Коробка - восьмиступінчаста автоматична. Стандартний привід - передній. Повний привід доступний лише для версії GT-Line.
Топовий KIA K5 GT зберіг колишній 2,5-літровий чотирициліндровий «турбомотор» потужністю 290 к.с. Працює він у парі з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач із подвійним зчепленням, як у Hyundai Sonata N Line. Також версія GT відрізняється більшими гальмами, унікальними налаштуваннями підвіски та вже згаданими 19,0-дюймовими колісними дисками.
Точна дата старту продажів KIA K5 2025 року та ціни не називаються. Очікується, що це станеться вже навесні.